Re: dysk zewnetrzny USB co w srodku

Autor: Irokez <niema_at_maila.on>
Data: Fri 25 Dec 2009 - 22:15:33 MET

Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości
news:hgds4l$9pt$1@news.onet.pl...

> Co do tego Samsunga wybrałem go na gwiadkowy preezencik (tylko wersje 1GB)
> ze względu na to, że
> - zawsze kupowałem Seagate ale w tym przypaku ludzie pisali że siedzi w
> środku felerna seria 7200.11, no więc kupuje dysk na magazyn danych a nie
> niszczarkę;
> - znalazłem recki w necie, gdzie widać było że w środku siedzi wersja
> geeneco 5400 obrotów wbrew reklamom że 7200, co daje same plusy w postaci
> cichej pracy, niskiej temperatury (temperatura zabija dysk) i niskiej
> awaryjności (recki tego dysku w necie) oraz wbrew pozorom dobrej
> [...]

No i mam.
Szybkość ograniczona przez USB. Nie grzeje się, cichutko, nic się nie
trzęsie. Fajna lampka świeci spod przedniego panela "w podłogę" na biało -
nie wali po oczach. Dodatkowwo ten włącznik ma wbudowany potencjometr i
można sobie nim regulować jasność podświetlenia.
W środku siedzi dysk Samsung HD103SI EcoGreen F2 (1TB, 32MB cache) z datą
produkcji 11.2009.

Pozdrawiam.

--
Irokez