Re: Irytujacy problem z myszka pod Windows 7

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 22:01:41 MET

"RadoslawF" napisał:

> Co chwila wpada tu jakiś inteligentny inaczej spytać o problemy
> dotyczące używanego przez niego systemu operacyjnego.

Ale to właśnie były problemy typowo sprzętowe ;-)

> Bo skoro grupa jest o sprzęcie to uważają że o windowsa tez można
> spytać.

Wiesz, dla sporej rzeszy użytkowników, zwłaszcza laptopów, komputer =
Windows. Oni po prostu nie wiedzą (i nie chcą wiedzieć) gdzie kończy się
BIOS a zaczyna Windows (wątkotwórca akurat to wie). Więc pytają, jak umieją.
Mam propozycję - z okazji Wigilii zacznijmy mówić do nich ludzkim głosem ;-)

JoteR

PS. belkę we własnym oku też widzę.