Re: Irytujacy problem z myszka pod Windows 7

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 20:38:02 MET

Dnia 2009-12-24 20:05, Użytkownik Lukas napisał:

> A na temat mojej inteligencji niewiele mozesz powiedziec, kolego.

Oj możemy, możemy.
Co chwila wpada tu jakiś inteligentny inaczej spytać o problemy
dotyczące używanego przez niego systemu operacyjnego.
Bo skoro grupa jest o sprzęcie to uważają że o windowsa tez można
spytać.

> Wiecej wyrozumialosci i mniej cynizmu.

Sam tak jak widzę nie potrafisz, no ale wymagać od innych
to oczywiście każdemu wolno, prawda ?

Pozdrawiam