Re: Atom z RAIDem

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 23 Dec 2009 - 16:29:18 MET

** "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote:

> Ta płyta nie ma RAID tylko fakeRAID realizowany na wpół programowo a na wpół
> prze chipset plyty. jakoś nigdy nei byłem zwolennikiem tego typu rozwiązań bo
> za dużo punktów gdzie coś może pójśc nie tak i zostaje się z ręką w nocniku.

No ale on chce Windows, więc raczej tylko to mu pozostaje. Modulo dyski
dynamiczne ale na nich aby zrobić mirror (a chyba po to mu to) to trzeba mieć
(proszę mnie poprawić jeżeli się mylę) serwerową wersję Windows.

> Jesłi odrzuca Cię konsola to sciągnij sobie FreeNAS

Jaka konsola? Linuksowy soft-raid normalnie się zakłada z poziomu klikanego
instalatora. Konsoli nie ma powodów ruszać.

http://www.redhat.com/docs/en-US/Red_Hat_Enterprise_Linux/5.4/html/Installation_Guide/s1-diskpartitioning-x86.html