Re: Ekonomiczna drukarka

Autor: Matmir <matmirWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Dec 2009 - 13:09:15 MET

> Akurat jeśli się nie drukuje bardzo dużo, to lepszym pomysłem jest
> właśnie atramentówka - nie trzeba do nikogo chodzić, żeby drukować w
> kolorze.
> Ja np. mam Canona i865 sprzed kilku lat i to jest świetny model -
> drukuje szybko, a tusze można kupić na Allegro po 5zł. Koszt tuszy na
> 1000str. to ze 40zł - ze 2 razy większy niż koszt papieru...

Ja mam aktualnie Canona i350, ma już 5 lat. Też świetna drukarka, tusze po 2-3
zł, tylko głowica już siada. Patrzyłem na nowe Canony to zamienniki do nich są w
okolicach 50 zł. Ale znalazłem również zestawy do napełniania kartridży do
Canona. Czy ktoś ćwiczył napełnianie kartridży do iP1900, iP2600 itp? Czy
kartridże do Canona mają procesor?