Re: Ekonomiczna drukarka

Autor: bim-bom <julekmen_at_go2.pl>
Data: Mon 21 Dec 2009 - 23:05:22 MET

Osadnik pisze:

> Nic. sprawdź ile rzeczywiście będziesz drukował w kolorze bo obecnie
> większość moich znajomych przechodzi na laser czarno biały. kolorze
> rzeczy drukują w szarością a jak koniecznie musi być kolor to drukują w
> miejscach pozostałych - pracy, uczelnie, punkty kserograficzne.

Akurat jeśli się nie drukuje bardzo dużo, to lepszym pomysłem jest
właśnie atramentówka - nie trzeba do nikogo chodzić, żeby drukować w
kolorze.
Ja np. mam Canona i865 sprzed kilku lat i to jest świetny model -
drukuje szybko, a tusze można kupić na Allegro po 5zł. Koszt tuszy na
1000str. to ze 40zł - ze 2 razy większy niż koszt papieru...