notebook- 3 modele na placu boju...

Autor: Tomek <tomek.gro_at_op.pl>
Data: Mon 21 Dec 2009 - 18:48:39 MET

Dziękuję wszystkim za pomocne głosy w temacie:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.comp.pecet&tid=11023148

OStateczne zastanawiam się nad 3 modelami:

1. Toshiba A10-1-KX (3 GB RAM)
2. DELL VOSTRO 1520 (2 gb ram)
3. Think Pad R500 (2 GB RAM)
wszystkie z T6670 i GMA 4500, win 7 pro wymienialnym na win XP pro

Żadneog z tych komputerów nie "macałem" i nie mam szans pomacać. Byłbym więc
wdzięczny za opinie o tym sprzęcie.

DELL ma matrycę LCD, pozistałe ze świetlówką. Toshiba ma ekran o "wysokiej
jasności" co w moim przypadku akurat zaletą nie byłoby, bo nie potrzebuję
żarówki przy pracy.... Chyba, że ta wysoka jasność jest jakimś chwytem
marketingowym... Jeszcze raz dziękuję za pomoc i opinie.
Toshiba i Think Pad ma opcję replikatora portów, co kiedyś mogłoby się przydać,
ale nie musi.
Tomek