Re: Pamięć do starego HP Vectra VL ?

Autor: PL(N)umber_One <pawprac_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 21 Dec 2009 - 18:31:08 MET

Dziękuję wszystkim za poradę.
Wesołych Świąt.
Ponieważ różne internetowe źródła raz podawały,że do VL6/266 nadają się EDO
inne że SDRAM, zajrzałem na stronę HP. Jestem pod wrażeniem, bo mój PC stary
jak świat, a nadal podają pełną informację włącznie z katalogami części.
Mój PC to dokładnie HP Vectra VL6/266 Series 7 i na szczęście ma dikładnie
pamięci DIMM 168 pins SDRAM , a nie EDO. Jako pasujące podają zarówno pamięci
PC66 jak i PC100. Płyta ma 3 sloty pamięci, z tego co piszą obsłuży maks. 3 x
128 MB.

Polecana pamięć to 128MB, oraganizacja 16Mx72. Czy oznacza to zawsze
dwustronność płytki ?
PP