Re: Czemu bateryjki umierajÄ…?

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 23:00:35 MET

W dniu 2009-12-20 21:21, JoteR pisz

> W moim pierwszym PC AT były nawet wlutowane w płytę szpilki do
> podłączania zewnętrznej baterii - w rodzimym wykonaniu pojemnik z
> czterema (!) "paluszkami" doklejony do tyłu obudowy - komputer odkupiony
> od Instytutu Maszyn Matematycznych. Ale pomysł z pastylką z laminatu
> przedni ;-)
>
> JoteR

no kiedyś to szczyt marzeń - watrburg...
Ja nie zamontowałbym sobie paluszków z tyłu obudowy co by jej nie
otwierać no własnie, cr2032 ma pojemnść 225mAh, paluszek alkaiczny bo
taki ma tylko sens, ma pewnie koło 1Ah co najmniej. Skoro cr2032 pracuje
na jednym z kompów które widzę 6 lat, ta takie paluszki pewnie jakieś 20
lat:)