Re: Przejściówka LPT na USB

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 22:31:45 MET

Użytkownik "DFpawel" <0.pawel@STOP.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hglt1a$83j$1@inews.gazeta.pl...

> Heh, tam piszą że testowali na LaserJet 6P, a w okienku jest drukarka
> LaserJet 6L - widocznie to uniwersalny driver który pasuje do obu
> drukarek.

Ależ driver nic nie ma do rzeczy czy puści taka czy siaką
Ma zapewnić port LPT ze spełnieniem wszelkich ich wymogów za pomoca swojej
tam elektroniki.
a Driver do drukarki to sobie już sam instalujesz i on ma to gdzieś czy LPT
jest fizyczne czy wirtualne.
Będzie w ustawieniach drukarka na Virtual printer port i tyle

Jakbyś miał drukarke na USB i do tego szukał printserwer to obawy byłyby
słuszne
a tutaj, do takiego prehistorycznego gada jak 6L... szkoda czasu i nerwów.

Tylko jakby drukowało pierwszy raz po właczeniu pierwszą kartke z
"krzaczkami" a potem dopiero normalna to zainstaluj sterowniki od HP a nie
na wbudowanych jedź
Na mojej 6P czy bezpośrednio, czy przez USB czy Printserwer windows XP rbił
taki numer.

--
Irokez