Re: nowy laptop z win ale bez plyty?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 02:25:17 MET

Jacek Kalinski pisze:
> W artykule <hgd7gv$f7g$1@node1.news.atman.pl>, Animka napisał(a):

> A o jakim systemie piszesz? W jakim systemie instalator Windows
> automatycznie uruchamia pliki exe użytkownika z podkatalogów
> katalogu INF?

Trzeba myśleć po prostu. Ja rozpakowywuję WinRarem i cała instalkę pod
jakąś nazwą folderu wrzucam do Windows/Inf.
Poza tym sam plik .inf z tej instalki, czyli pojedyńczy też wszucam już
w te wszystkie pliki w INF. Jeszcze nie było sytuacji, żeby Windows przy
reinstalacji czy naprawie tego sobie nie znalazł. Przy naprawie czy
reinstalacji Windows modyfikuje tylko System. Reszty nie rusza.

--
animka