Re: nowy laptop z win ale bez plyty?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 18 Dec 2009 - 11:49:18 MET

W artykule <hgd7gv$f7g$1@node1.news.atman.pl>, Animka napisał(a):

> Mówiliśmy o reinstalacji, a nie instalowaniu od nowa.

O ile mnie pamięć nie myli, to przy instalacji XP masz do wyboru 2 opcje:
1. usuń katalog \Windows
2. wskaż inny katalog
Nie ma innej opcji (jest - F3, czyli zakończenie instalacji, ale nie
o tym mowa).
Chyba, że pisesz o _naprawie_ systemu, ale wątpię skoro użyłaś słowa
"reinstalacja".

> Masz inny system niż ja.

A o jakim systemie piszesz? W jakim systemie instalator Windows
automatycznie uruchamia pliki exe użytkownika z podkatalogów
katalogu INF?

Jacek