Re: netbook z dobra karta dzwiekowa?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 02:05:08 MET

** Mik <qwe@qwe.qwe> wrote:

> Rozgladam sie za jakims netbookiem, ktory mialby dobra karte dzwiekowa
> (bardziej do muzyki niz do gier).

Nie ma czegoś takiego jak dobre wewnętrzne karty dźwiękowe. W obudowie
komputera (szczególnie notebooka) jest po prostu za dużo zakłóceń.

Tzn. jeżeli mówimy o przekształceniach digital-analog, a one gdzieś muszą zajść
aby wyemitować dźwięk. Chyba, że masz interfejs cyfrowy do wzmacniacza - nie
widziałem netbooka z interfejsem cyfrowym interfejsem dźwięku.

To podstawy - dalej - co rozumiesz przez "dobra" karta dźwiękowa? Jakieś
konkretne wymagania? Częstotliwość próbkowania? Ilość kanałów? Rodzaje we/wy?
Rodzaj przetworników? Inne funkcje?

A chociażby coś takiego:
http://www.pro-systems.pl/cat,9_Rejestratory_,product,93_iCONNEX_Zewn%C4%99trzna_karta_d%C5%BAwi%C4%99kowa_USB