netbook z dobra karta dzwiekowa?

Autor: Mik <qwe_at_qwe.qwe>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 01:41:46 MET

Witam

Rozgladam sie za jakims netbookiem, ktory mialby dobra karte dzwiekowa
(bardziej do muzyki niz do gier).
Czy ktos bylby w stanie cos polecic?

Ewentualnie netbook z kiepska karta dzwiekowa, ale mozliwoscia
podlaczenia karty zewnetrznej... tylko nie bardzo wiem jakiej...
Widzialem SB na ExpressCard jak i na USB, ale nie wiem za bardzo co z
tego jest lepsze i czy w ogole to dobre rozwiazanie:
http://www.komputronik.pl/index.php/product/64682/Podzespo_y_PC/Karty_muzyczne/Creative_Sound_Blaster_X_Fi_Notebook_Wireless.html
http://www.komputronik.pl/index.php/product/57470/Podzespo_y_PC/Karty_muzyczne/Creative_Sound_Blaster_X_Fi_Surround_5_1_USB.html
http://www.komputronik.pl/index.php/product/75609/Podzespo_y_PC/Karty_muzyczne/Creative_Sound_Blaster_Play.html
A moze konkurencja robi tez cos dobrego w tym temacie?

Ostatnio probowalem glosniki Creative N400, ktore ponoc maja wbudowana
karte Sound Blaster Xtreme Fidelity, ale nie gralo to za dobrze - dzwiek
byl dosc stlumiony (testowane na laptopie jak i na domowym PC-cie). Ale
moze to wina samych glosnikow, a nie wbudowanej karty? Czy raczej to
karta (w koncu jest przeznaczona bardziej dla graczy)
Czy w/w karty dadza taka sama jakosc dzwieku?, czy raczej to zalezy od
glosnikow?

W domowym PC-cie mam Realtek High Definition Audio i z glosnikami Della
brzmi to naprawde dobrze, a na pewno lepiej niz ten Creative N400 na
laptopie (zreszta na PC-cie brzmialo to tak samo zle).

Mik