Re: płyta glówna z 2 portami com

Autor: Krzysiek <x_at_y.z>
Data: Sat 19 Dec 2009 - 09:56:09 MET

Dnia Fri, 18 Dec 2009 21:29:04 +0100, JoteR napisał(a):

> Zdefiniuj "współczesne". Bo dla niektórych grupowych znawców płyty z G31/33
> to zabytek klasy "0".

Współczesne to dla mnie "dostępne w sklepach w dniu dzisiejszym".
Co do zabytków i G31 - powiem po cichu, żeby się konserwator zabytków nie
dowiedział - teraz pracuję na VIA KT266 :P

> A w paru z nich się spotkałem z 2x RS232, tyle że ten
> drugi zazwyczaj jest w postaci szpilek i trzeba go sobie samemu wyprowadzić
> na śledzia. Gigabyte, modeli jednak nie pomnę.

U gigabyte'a na stronie jest faktycznie kilka sztuk z drugim na szpilkach
(np. GA-M61cośtam), ale w handlu tego już chyba nie ma.
Poszukam jeszcze głębiej, ale coraz bardziej skłaniam się do rozwiązania z
dodatkową kartą. Wtedy można powybierać w szerszym zakresie modeli płyt, a
nie być uwiązanym do jednego czy dwóch.