Re: GF4-MX440

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 19 Dec 2009 - 09:46:15 MET

"Leszek K." napisał:

> Ale panoramicznych rozdzielczości nie zobaczysz nawet w nieobsługiwanych
> bez podpięcia panoramicznego monitora.

Nieprawda, przynajmniej jeśli chodzi o Windows XP. Sprawdzałem przed zakupem
monitorów, przy podpiętych do starych ATI Radeon 92x0 siedemnastkach CRT.
Winda meldowała obsługę różnych ciekawych rozdzielczości, w tym
panoramicznych jak np. 1920x1080. I takie monitory wybrałem, unikając w ten
sposób kłopotów z rozdzielczością 1680x1050, która nie była raportowana. I
nadal nie jest, mimo podpięcia panoramy ;-)

JoteR