kalibrowanie baterii w laptopie

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sat 19 Dec 2009 - 00:54:46 MET

niestety, po odrobieniu pracy domowej,czyli po lekturze:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic102302-30.html
ciągle pytania:

1.
o co, tak naprawde, chodzi w kalibracji baterii laptopa?
CO to poprawia i na skutek czego to COŚ przytrafia sie baterii?
Jak czesto wykonuje sie kalibrację?
Od czego to zalezy?
Jak dlugo trwa proces kalibracji?

2.
w laptopie compaqa mam zainstalowany power managment - ma opcje kalibracji
baterii. Czyli kalibracja baterii jest do natychmiastowego wykonania.
Tylko że warto wiedziec co bedzie sie dzialo po kliknieciu, CO JESZCZE
nalezy zrobic zanim kliknie sie w "kalibruj"?
-cos wlaczyc,
-cos wylaczyc,
- co wykonac po kalibracji,

3.
w opcjach zasilania [panel sterow.] mam zakladke:
                   "battery conservation settings"
i do wyboru level:
                    high, medium, none ,custom ,
przy czym "custom" pozwala wybrac [...]%Brightness.
Pare slow wyjasnienia?

dzieki.