jak p³yta g³owna pod core 2 duo

Autor: QbaB <qbabron_at_gmail.com>
Data: Fri 18 Dec 2009 - 11:09:17 MET

Witam wszystkich.
Mam nadzieje ¿e to dobra grupa na takie pytanie.
Planuje upgrade komputera i zaczynam poszukiwania od p³yty.
Chcê siê przesi±¶æ na Intela (obecnie AMD Sempron) najlepiej core 2
duo.
Poszukuje stabilnej, solidnej p³yty g³ownej. Nie zale¿y mi na super
ekstra wydajno¶ci i OC. Potrzebujê p³yty niezawodnej, ewentualnie
dobrze wyposa¿onej, koniecznie z RAIDem.
Jak ¿e ostatnio nie mia³em szans ¶ledziæ rynku to nawet nie wiem co
teraz jest na topie.
Czy kto¶ jest mi w stanie co¶ poleciæ najlepiej z wadami i zaletami
sugerowanej propozycji.

Pzdr
QbaB