Re: Jaki żywotny i funkcjonalny - Acer albo Dell - polecicie

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 17 Dec 2009 - 11:31:03 MET

On Wed, 16 Dec 2009 15:44:53 +0100, shaman
<shaman@poczta.wytnij.onet.pl> wrote:

>hmm.. aż sięgnąłem do torby z DELLem żeby zobaczyć jakie mam tam
>płytki.. i mam tak:
>- Reinstalation DVD Windows Vista Business SP1
>- dysk CD do ponownego zainstalowania XP Pro SP3
>- Drivers and Utilities (2 płytki)
>- Application
>- Roxio Creator
>łącznie 6 płytek
>
>a wszystko to do firmowego Latitude E6500

A do tego Della tylko 2 płytki:
- Roxio Creator
- Dell Driver and Utilities Already Installed on Your Computer
(conetent Device Drivers; Diagnostic Utilities)

Dwi einne sztuki (kupione w US a nie w PL) tez mają tylko po 2 płytki.
A z ciekawostek to dysk oryginalnie był 160Gb Seagate 5400 a dostałem
na wymianę WDC 250Gb 7200. Zapytałem kuriera czy to nie pomyłka -
odpowiedział że nie.

Zdrówko