Re: nowy laptop z win ale bez plyty?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 17 Dec 2009 - 00:07:46 MET

W artykule <hg90ae$o0r$1@achot.icm.edu.pl>, Maciej Browarczyk napisał(a):

> Widac znasz tylko jednego producenta, ktory o dziwo tego nie robi.

Instalowałem system z płyt dostarczonych (lub utworzonych za pomocą
oprogramowania) firm Acer, Toshiba, HP i IBM. I jeszcze tylko jeden
raz na F-S (dlatego tu jestem ostrożny z ocenianiem).
Wszystkie wymienione instalują śmieci. Podaj mi, który producent nie
dodaje swoich dodatków do wersji instalacyjnej.
Rozważę to jak będę kupował nowego laptopa.

Jacek