Re: nowy laptop z win ale bez plyty?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 17 Dec 2009 - 00:03:21 MET

W artykule <hg9644$jf5$1@atlantis.news.neostrada.pl>, Feromon napisał(a):

> Co znaczy "nie ma prawa"?
> Dla Lenovo oznacza to przywrócenie stanu fabrycznego, a wtedy nie było
> żadnych TWOICH danych, zarówno
> na dysku C jaki innych... Sprawdzone, niestety....

Coś się nie zrozumieliśmy. Odczytałem poprzednią wiadomość jako
stwierdzenie, że jeżeli _wersja instalacyjna_ jest na dysku (a nie na
płycie CD/DVD), to ta wersja instalacyjna zostanie usunięta (wszystkie
dane).
A rozmawialiśmy nad "wyższością" wersji instalacyjnej na dysku kontra
wersja instalacyjna na płycie.

Co do danych _użytkownika_, to masz rację - nie każde oprogramowanie to
potrafi (np: HP, IBM umie zachować dane użytkownika - Lenovo nie wiem,
bo nie miałem ich laptopa).

Jacek