Re: Podkusiło mnie - Samsung 320GB przenośny

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 10:10:58 MET

Dnia 2009-12-15 12:32, *Wiesław* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:

> Tytuł zatem powinien brzmieć: Podkusiło mnie - WD HD TV Player, bo wygląda
> na to, że dysk jest w porządku, tylko z tym playerem coś nie tak :)

Dysk na pewno nie jest w porządku (kłopoty z partycjonowaniem pod
Linuxem i w innych programach partycjonujących pod Windą - tylko
menadżer dysków działa - choć Filon melduje, że u niego jest OK...
dziwne), z tym playerem od dawna używam 40GB HDD wyjęty z PS3 i włożony
do jakiejś taniej obudowy Welland, podobnie jak podłączałem dyski WD
(nie dziwne ;) ) i Seagate, oraz dodatkowo dysk 3.5" w obudowie USB no
name. Wszystkie z partycjami NTFS + FAT32 na tym ostatnim.

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l