Lenovo Rescue and Recovery

Autor: Eneasz Pącki <asco_WYTNIJ_TO_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 10:04:13 MET

Witam!
Mam laptopa Lenovo SL500 z Vistą na pokładzie. Dysk 250 GB. Dokupiłem
zewnętrzny dysk 500 GB do robienia backupu. Zrobiłem backup używając
"Rescue and Recovery" ver 4.21 ale po skończeniu backup zajmuje 20 GB a
zajmowane miejsce na partycji systemowej to ok 75 GB. W związku z tym
pytanie: czy ten soft nie archiwizuje całej partycji? Myślałem, że może
nagrywa obraz dysku ale jakoś mi się w rachunkach to nie zgadza. Przed
chwilą zrobiłem drugi backup inkrementalny i zapisał dodatkowe 3 GB.
Więc ciągle brakuje ponad 50 GB.