Re: Seria DELL GX260/270/280 - ktory cpu najmniej pradu bierze

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 22:38:04 MET

On Tue, 15 Dec 2009 14:52:49 +0100, "Robbo" <robbo@i.luv.spam.com>
wrote:

>Planuje zakupic komputer DELL cos z serii GX2x0 na procesorze Pentium 4. Ma
>to pracowac 24/7 jako mocno rozbudowany router (na linuxie) w sieci domowej.
>Zalezy mi na tym aby taki komputer bral jak najmniej prądu.

Jak to ma być wymóg najważniejszy to czemu Pentium4? Nie lepiej kupić
jakąś routerboard albo komputer na płycie z jakimś Atomem? Poza
procesorem pozostałe elementy też swoje wezmą więc pakowanei się w
dość prądożerne używki (na dodatek nie waidomo w jakim stanei
technicznym) to średni pomysł.

Zdrówko