Re: LAser wielofunkcyjny

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 00:06:58 MET

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hg6c4s$g73$1@news.onet.pl...

> Niestety zgodze sie.
> 2 atramentowki mi juz zaschly na amen, a od kiedy mam laser (starenki, ale
> niezawodny HP LJ1100) to nie wazne czy machne 1000 stron w dzien, czy 1 na
> 3 miesiace - zawsze dziala.
> To jest piekne.

A ja moge z kolei potwierdzic, ze u mnie nic nie wysycha w atramentowce...
przestoje ma nawet 4-6 tygodni (zuzycie - 1 tusz czarny rocznie, a kolor mam
juz z poltorej roku), bo w domu tez mam starego Della 1600
(skaner/drukarka/kopiarka/faks - laser). Ale do atramentowki (HP 845C)
uzywam tylko oryginalnych tuszy i nigdy nie bylo tam zamiennika... moze to
jest przyczyna...

Przy okazji - niedawno HP wypuscil Ink Advantage K209a - niestety nie
testowalem, ale wydaje sie to byc bardzo ciekawa propozycja - wydruki
widzialem, bardzo przyzwoite, a koszty - bajecznie tanie (jak na HP) - 30zl
za tusz na 600str (czarny) lub 250str (kolor).
Oczywiscie w urz. wielofunkcyjnym za te pieniadze nie zobaczysz raczej
faksu, a o ADFie czy duplexie tez mozna pomarzyc, ale pomijajac te "male"
niedogodnosci - jest to produkt godny zainteresowania.

Pozdrawiam
Michal