Jaki żywotny i funkcjonalny - Acer albo Dell - polecicie

Autor: maxknowledge <maxknowledge_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Dec 2009 - 23:53:30 MET

Dobry wieczór grupie,

chcę kupić laptopa typowo do nauki, nie do gier (także karta graficzna
jest najniższym priorytetem), ze złączem hdmi, pojemnym dyskiem -
gdzie 250GB to minimum, co najmniej 2GB pamięci ram. Boję się płacić
za laptop produkowany w chinach (fajny jest Gateway MC7833u, ale jeden
plastik i wtopa po okresie gwarancyjnym) - także skłaniam się ku
irlandzkim Dellom, bądź też Acerom, ponieważ szczęśliwie używam
jednego od 3 lat.

Laptop będzie używać kobieta, także mile widziane inne niż czarne i
białe obudowy (oczywiście odpadają typowo stylizowane laptopy dla
blondynek, ma być chociaż jako tako estetyczny). Mam do dyspozycji
2100zł na dzień dzisiejszy. Planuję zakup w Styczniu, po wielkim bumie
bożonarodzeniowym.

Podzielcie się proszę swoimi spostrzeżeniami - zaproponujcie coś
sensownego. Bo ja mam mętlik w głowie i już w Media Młynie widzę
ciekawe plastiki %) Myślicie, że Styczeń to dobry moment?

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego okresu świątecznego.