Re: zmiana platformy x86 => x86-64 a licencja

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 20:52:16 MET

"BQB" <adres.anty@spamowy.com.invalid> wrote in message
news:4b1f54d6$1@news.home.net.pl...
> Jakiś czas temu poszła w diabły płytka z W98SE, chciałem normalnie legalnie kupić
> nośnik, nigdzie nie można było dostać, zadzwoniłem na infolinię i tam otrzymałem
> informację, że mam sobie samemu pożyczyć od kogoś i sobie skopiować.
> j/w

rozmawiasz z szeregowym robaczkiem w korporacji a polski kodeks karny
jasno przedstawia sprawe kopiowania

obrona 'ktos na infolinii mi pozwolil' w najlepszym przypadku sad rozsmieszy

(o ile do tego dojdzie bo pisalem ze nie powinno to nikomu przeszkadzac,
ale sprobuj to wytlumaczyc panom z BSA)

> Skoro właściciel praw autorskich na swojej infolinii udziela informacji j/w, to nie
> widzę podstaw do braku legalności tego procederu.

nie wlasciciel, tylko czlowiek na etacie odbierajacy telefony