Re: zmiana platformy x86 => x86-64 a licencja

Autor: BQB <adres.anty_at_spamowy.com.invalid>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 08:42:20 MET

tg pisze:
> "Thom/CT" <tomko9@poczta.onet.pl> wrote in message
>
> tak

> teoretycznie tak (chociaz nie jest to legalne, to nikomu nie powinno
> przeszkadzac)

Jakiś czas temu poszła w diabły płytka z W98SE, chciałem normalnie
legalnie kupić nośnik, nigdzie nie można było dostać, zadzwoniłem na
infolinię i tam otrzymałem informację, że mam sobie samemu pożyczyć od
kogoś i sobie skopiować.

> nie

j/w

> wcale nie bedzie, podpada pod kk

Skoro właściciel praw autorskich na swojej infolinii udziela informacji
j/w, to nie widzę podstaw do braku legalności tego procederu.