Re: zmiana platformy x86 => x86-64 a licencja

Autor: Krzysztof Warunek <krzysztof_at_tocheckserver.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 09:33:35 MET

Mariusz Kruk pisze:
> A to nie jest takie oczywiste. Nie "właściciel", tylko jakiś mały
> szeregowy pracownik w korporacji. Mógłbyś mieć problem powołać się
> skutecznie na coś takiego, mam wrażenie.
jasne, w końcu na grupie dostanie informacje,
na które może się powołać. Tylko dla jedno "ale"
ten "pracownik" niejako reprezentuje właściciela,
on po to jest żeby odpowiadać rzetelnie. Błąd jak
najbardziej może mieć miejsce, ale nawet wtedy
będzie dużo łatwiej się wytłumaczyć niż przy US.

--
  Krzysztof Warunek
  http://tocheckserver.pl