zmiana platformy x86 => x86-64 a licencja

Autor: Thom/CT <tomko9_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 23:37:54 MET

Witam wszystkich,

Chciałem zapytać czy może jest wam znana sprawa zamiany platformy z 32
na 64 bit i z nią związana sprawa licencyjna czy też legalność takiej
operacji.

Posiadam zakupioną Vistę x86 OEM Business ENG i chciał bym zamiast tej
używać wersję Vistę x64 OEM Business ENG.

Numer seryjny podczas instalacji jest przyjmowany bez problemu.
Dostęp do oryginalnego nośnika też nie jest przeszkodą.

I tak:
1. czy mogę sobie ot tak po prostu używać tych 64bit zamiast 32?
2. czy mogę użyć czyjejś płyty do intalacji?
3. czy mogę taką płytę skopiować?
4. czy i w jakim stopniu będzie to legalne?
5. za, przeciw, jakieś warunki?

Pozdrawiam
T.