Re: Corsair 650W - gorący?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 16:31:00 MET

"Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> wrote in message
news:hfbr56$sta$1@news.onet.pl...

> Kurczę, ten drugi tez jest gorący i jest to... wlasnie 520'ka!
> Działa od póltora roku i nic mu nie jest, tylko szkoda ze budę podgrzewa.

moja 620 napedzajaca q6600 i gtx260 jest w dotyku ledwo letnia
wentylator kreci sie tak ze dmucha dosyc sporo, ale ciagle na granicy
slyszalnosci z odleglosci pol metra

pod pelnym obciazeniem (przez to co mam w kompie, czyli zapewne w granicach
50-60% swojej maksymalnej wydajnosci) po godzinie nagrzewa sie na tyle ze
jest cieply (nie goracy) a wentylator nieco przyspiesza (ale bez szalenstw)

skladalem kilka kompow z 520, 450 i chyba jeszcze jakis jeden, one faktycznie
byly nieco cieplejsze, ale goracymi bym ich nie nazwal

proponowalbym wrzucic do srodka na radiator sonde z jakiegos multimetra
(zeby nie przesadzic, jezeli faktycznie cos jest nie tak z czujnikiem to
zabezpieczenie termiczne moze nie zadzialac) z pomiarem temperatury,
przyblokowac mu nawiew i zobaczyc czy obroty wzrosna