Re: Corsair 650W - gorący?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 21:24:07 MET

> Mam Corsaira 520W i podobny efekt, tez sie chwile zastanawialem czemu
> w idlu taki goracy i tak slabo dmucha, ale wyszedlem z zalozenia, ze
> elektronice kilkadziesiat stopni nie jest straszne i pewnie jest to
> pod katem ciszy ustawione.
> Oczywiscie moge sie mylic, dlatego zachecam innych "korsarzy" do
> podzielenia sie opinia.

Kurczę, ten drugi tez jest gorący i jest to... wlasnie 520'ka!
Działa od póltora roku i nic mu nie jest, tylko szkoda ze budę podgrzewa.

Chyba go otworzę (i 650 i 520) i albo wsadzę inny wentylator, albo
wyprowadzę zasilanie za zewnatrz i np. na sile podepne go do 7V (mam
wrazenie jakby nawet nie na 5 ale na 4 chodzil).

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327