Re: Dzi¶ zabolało mnie serce

Autor: Darkac <darkac2_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 14:08:44 MET

Użytkownik "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci
news:hflhkr$rmc$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Darkac" <darkac2@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
> Mam nadzieję, że nie wyrzuciłe¶ razem z pecetami również Atari? Wtedy i
> mnie zabolałoby serce, bo można było je wystawić choćby od symbolicznej
> złotówki na Allegro i na pewno znalazłby się chętny do zaopiekowania nim,
> bo coraz mniej już tych maszyn będzie na rynku. Peceta mogę traktować jako
> złom, choć Pentium 100 razem z Soundblasterem AWE32 zostawię sobie żeby
> czasem odpalić star± grę z fajnym dĽwiękiem, ale Atari jest dla mnie czym¶
> więcej i o ile będę miał gdzie mieszkać, to zawsze znajdzie miejsce obok
> [...]

Nie martw się. Atari zostało u mnie jako eksponat muzealny dla następnych
pokoleń. Zapakowany w oryginalne pudełka i styropiany. Na emeryturze go
sobie odkurzę i odpalę. Dokupiłem nawet oryginalny magnetofon, na który nie
było mnie wtedy stać. Tylko mały turystyczny telewizorek Elektronika C432
(ma 25 lat i dalej dobrze działa w kuchni) też muszę zachować, bo nie
wiadomo czy będzie do czego Atari podł±czyć, jak upowszechni się telewizja
cyfrowa.

SoundBlaster AWE32 PNP to kultowa karta i j± też sobie zachowałem na
pami±tkę, tak jak i płytę główn± z 386 bez radiatora. Karta SB kosztowała
mnie 12 000 000 starych zł, co w przeliczeniu i uwzględnieniu inflacji to
jak dzisiaj 2400 PLN a może i więcej.