Re: Dzi¶ zabolało mnie serce

Autor: gebi <gebi_KASUJ_TO__at__I_TO_poczta.fm>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 13:32:09 MET

Użytkownik "Darkac" <darkac2@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:hflg1a$59h$1@news.task.gda.pl...
> Dzisiaj w moim miasteczku jedna ze szkół zorganizowała akcję zbierania złomu
> elektronicznego.
Mam nadzieję, że nie wyrzuciłe¶ razem z pecetami również Atari? Wtedy i mnie
zabolałoby serce, bo można było je wystawić choćby od symbolicznej złotówki na
Allegro i na pewno znalazłby się chętny do zaopiekowania nim, bo coraz mniej już
tych maszyn będzie na rynku. Peceta mogę traktować jako złom, choć Pentium 100
razem z Soundblasterem AWE32 zostawię sobie żeby czasem odpalić star± grę z
fajnym dĽwiękiem, ale Atari jest dla mnie czym¶ więcej i o ile będę miał gdzie
mieszkać, to zawsze znajdzie miejsce obok mnie :-)