Re: Co daje w drukarce PostScript?

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 00:28:37 MET

On 2009-12-06 20:57:34 +0100, "Irokez" <henric8@op.pl> said:

> Oglądam dwie drukarki Xeroxa, 6125 i 6130, jedna ma GDI druga PostScript.
> Zaglądam na testy chipa a tam wydru zdjęcia A4 na GDI 19 sekund, na
> PostScriptowej 57 sekund, dokument graficzny odpowiednio 17 i 25
> sekund. PS wolniejsza? O co biega?

O to, że to nie musi być prawdziwy PS, tylko proteza - przy tańszych
drukarkach producenci nie są chętni aby płacą tantiemy Adobe, które
jest właścicielem standardu.

> Drukarka bedzie działac po ethernecie w domu drukując od czasu do
> czasu, systemy Windows XP i 7, potrzebne mi jest dopłacanie do PS? Bo
> poza tym identyczne praktycznie drukarki.

Jeśli nie drukujesz często prac zawierających wektory (bo przy nich
najbardziej widać różnicę), to nie warto dokładać do PS.

--
Pozdrawiam
de Fresz