Re: Xerox Phaser 6250 DP używana do domu - opinie.

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 16:31:25 MET

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
news:4b1bc816@news.home.net.pl...

> Ja jakoś nie czułem, ale to było w dużym biurze klimatyzowanym, pracownicy
> nazywali ten atrament "jogurtami" ze względu na sposób otwierania i
> kształt opakowań.

W takim razie ten typ tuszów nie za bardzo nadaje sie do domu, gdzie
drukarka jest sporadycznie włączana.
Zaczełem przeglądać Angielskie sklepy i widzę że w Polsce jak zwykle doi się
klientów.
Samsung CLP-315W (USB + WiFi) tam 720zł u nas ponad 920zł, Xerox Phaser 6125
z LAN'em wychodzi 620zł (138 funtów z vat) u nas 1100zł nosz tutaj to już
złodziejstwo na całego.
Kumpel za 2 miechy przyjezdza to mi w takim razie tam kupi sprzęt nowy.

Pozdrawiam.

--
Irokez