Re: Prosba o ocene zestawu z marketu

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 16:18:11 MET

Dnia 06-12-2009 o 14:45 BQB napisał na pl.comp.pecet:

> Stary ale jary - mi całkowicie wystarcza do tego co na nim robię. A
> logika IMO zawsze wiąże się z kieszenią - na co komuś i7, jak on
> przegląda tylko www, pocztę, obejrzy jakiś film i zagra w jakąś starszą
> (+3 lata) gierkę :P

Ale to nie logika, tylko potrzeby. Mało tego, JoteR napisał, że jest
niewielu takich, korzy sami sobie potrafią to poskładać z czym się
zgadzam. Idąc tym tropem niedawno był taki wątek "Komputer za 1000zł"
Trudno się przyczepić do konfiguracji (no może do zasilacza :)),
a jest tańszy od tego z Biedronki o jedną trzecią.

--
Wiesław
Opera Mail