Re: SSD MLC - Wasze doświadzenia?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 13:47:51 MET

Użytkownik "Tomasz Bątor" <mis@koralgol.pl> napisał w wiadomości
news:x869sayzhhqw.18mnjm8jb2olm.dlg@40tude.net...

> Nie mówiłem o całej grupie robiącej sprzęt na Indilinksach. Mówiłem tylko
> OCZ.

Nie szkodzi. W środku jest to samo. OCZ może lepiej rozwija część
społecznikowską portalu, ale z resztą jest różnie. Np vipera (soft do
trymowania) łatwiej znaleźć na stronie Supertalenta.

> A różnica między OCZ a Intelem jest taka, że na OCZ można liczyć (pytania,
> problemy, wątpliwości, sugestie... Oficjalne forum to istna kopalnia
> wiedzy
> o SSD), a Intel bierze kasę i umywa ręce.

Generalnie się zgadzam, ale weź też pod uwagę, że kasy Intel bierze jednak
dużo mniej. A informacje o jego SSD też są dostępne, ale faktycznie w mniej
przyjaznej formie.