Re: SSD MLC - Wasze doświadzenia?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 11:23:02 MET

Użytkownik "Tomasz Bątor" <mis@koralgol.pl> napisał w wiadomości
news:1vsv4jqu8yhi6$.1pap0bwbzfmzw.dlg@40tude.net...

> Nalepszy w czym? W bardzo niskiej prędkości zapisu i wzorcowym olewaniu
> użytkowników przez support?

Rzeczywiście prędkość zapisu nie jest super, chociaż trochę wieksza od
zapowiadanej. Za to w odczycie nie ma sobie równych. W sumie ta asymetria
nie odbija się negatywnie na pracy aplikacji. Jednak główną zaletą G2 jest
niska cena za jednostkę pamięci.

> Czytam ichnie forum od jakiegoś czasu i wygląda
> to przerażająco.

Nie bardzo wiem, jaki support jest SSD Intela potrzebny. Mamy tu dwie
rzeczy, firmware, które w niektórych trzeba uaktualnić i program do
trymowania zapisu. To wszystko jest dostępne w Internecie. Ktoś może mieć
problem ze zrobieniem nośnika startowego, ale całkiem inna historia.
Możliwość wymiany firmware'u i wytrymowania dysku uważam za zaletę.