Re: Karta dźwiękowa z dobrym MIDI

Autor: Servant <freinag_at_rcs.cy>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 20:11:12 MET

"Darkac" <darkac2@wp.pl> napisał(a) w wiadomosci do grupy
dyskusyjnej

> Wydaje mi się, że ostatnią uniwersalną kartą dźwiękową ze
> sprzętowym samplerem był już nie produkowany SoundBlaster Audigy2
> ZS.

Tak właśnie myślałem, że na tym SB zakończą się moje poszukiwania.

> Pracuje z
> wymiennymi bankami brzmień SF2 i SBK tak jak SB AWE32 i Live.
> Czyli brzmienie zależy od jakości banku.

Znasz może jakieś inne (nieprofesjonalne) karty, które współpracują
z bankami SF2?

> Banków SF2 jest w Internecie od groma.
> Trzeba tylko trochę czasu żeby wypróbować który spełnia wymagania

Zdaje się, że dużo zależy też od przetworników AC i CA w samej karcie.
Coś mi się obiło, że Audigy 2 ma dość dobre przetworniki...

Zatem, pozostaje Allegro czy inny "szmirbej".
Dzieki.

--
Pozdrawiam
Servant