Re: Karta dźwiękowa z dobrym MIDI

Autor: Darkac <darkac2_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 09:33:36 MET

Użytkownik "BrunoN Bluthgeld" <brunon99@removethispart.o2.pl> napisał w
wiadomości news:hf2slr$jok$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Uwaga, głupie pytanie: to jeszcze takie robią?

Wydaje mi się, że ostatnią uniwersalną kartą dźwiękową ze sprzętowym
samplerem był już nie produkowany SoundBlaster Audigy2 ZS. Pracuje z
wymiennymi bankami brzmień SF2 i SBK tak jak SB AWE32 i Live. Czyli
brzmienie zależy od jakości banku. Banków SF2 jest w Internecie od groma.
Trzeba tylko trochę czasu żeby wypróbować który spełnia wymagania. Są też
edytory pozwalające na poprawianie lub tworzenie własnych banków.