SSD MLC - Wasze doświadzenia?

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 17:30:22 MET

Witam Szanownych Gupowiczów!
Chciałbym spytać jakie są Wasze doświadczenia w stosowaniu dysków SSD?
(Chodzi o laptopy)
A.) Cisza to niezaprzeczalny PLUS, żadnych "ale" :)

ale czy inne "obiecane" parametry rzeczywiście sie sprawdziły?

B.) SZYBKOŚĆ - czy rzeczywiście DUŻO szybciej, np. w porównaniu do
nowoczesnych tradycyjnych HDD 2.5"?

(Ja wiem, zerowy czas dostępu, 80MB/s odczytu/zapisu - ale czy będzie
tak pięknie kiedy dysk zacznie się zapełniać? Albo będzie miał dużą
liczbe operacji naraz?)

C.) POBÓR MOCY, czy dużo niższy? Bo to nie oczywiste jak patrzę na
specyfikacje samych producentów nawet...

D.) produkowanie ciepła - też nie jest nigdzie powiedziane, że czipy
elektroniczne nie dają ciepła... wprost przeciwnie! ;)

Aha, chcę dodać że mówimy tu o popularnych modelach, konkurencyjnych
cenowo do tradycyjnych HDD, nie z "górnej półki" za tysiąc złotych :)