Re: wymiana dysku - jak to zrobić w sposób niewidoczny dla kompa?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 13:38:46 MET

On Tue, 01 Dec 2009 12:02:01 +0100, shaman
<shaman@poczta.wytnij.onet.pl> wrote:

>o! to ciekawa opcja - jakiego linuxowego narzędzia można użyć?

Może dedykowanej do takich operacji Clonezilli:
http://clonezilla.org/ ? Ściągasz i wypalasz płytkę albo robisz
bootowalny pendrive. Podpinasz oba dyski (stary i nowy) do kompa,
odpalasz płytkę/pendrive i dalej sobie poradzisz. Tylko wybierz
prawidłowo źródłowy i docelowy dysk ;-) Skopiowałem przy pomocy tego
narzędzia niedawno ponad 60 dysków do identycznych maszyn. Akurat z
linuxem ale system nei gra tu żadnej roli.

Zdrówko