Re: wymiana dysku - jak to zrobić w sposób niewidoczny dla kompa?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 13:37:50 MET

Dnia Tue, 01 Dec 2009 12:03:22 +0100, shaman napisał(a):

> A to, że dyski są zupełnie różne nie przeszkadza? Po przeniesieniu komp
> będzie poprawnie bootował WinXP na nowym dysku?

Nie przeszkadza. Posługiwałem się tym programem wielokrotnie i nie zawiódł
mnie. Rozpakuj spakowany obraz partycji na docelowym dysku i podłącz go
jako jedyny w kompie tak zazworkowany jak poprzednik. Powinno być OK. Poza
tym, przecież nie tracisz zawartości starego dysku, pozostaje ona bez zmian
i w razie draki zawsze możesz wrócić do tego dysku.

--
Jacek