Re: wymiana dysku - jak to zrobić w sposób niewidoczny dla kompa?

Autor: ±ćęłń󶿼 <usun_to_at_wp.eu>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 10:53:43 MET

Skorzystać z programu narzędziowego producenta nowego dysku.

Będ± instrukcje co do wpinania w ta¶my, ustawiania zworek itp.

Powinno pój¶ć jak burza i nic nie zauważyć.

Poza jednym, co do czego wolałbym się upewnić z góry - czy zmieni datę wszystkich przenoszonych podkatalogów na aktualn±.

Nie znam uniwersalnego narzędzia. które nie zmienia daty podkatalogów.

Akurat mnie osobi¶cie to wq..... maksymalnie, bo po samej dacie katalogu widzę masę informacji dla siebie

Tak czy inaczej musisz pamiętać o wej¶ciu w BIOS i albo ustawieniu rozpoznawania dysku na Auto (co nie zawsze dobrze działa!), albo
ręcznym wklepaniu LBA.
JaC

-----