Re: gwarancja międzynarodowa

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Tue 11 Aug 2009 - 23:17:55 MET DST

> Bo ja myślę o Toshibie lub Lenovo...

ja to bym bral (z tych dwoch) jakiegos thinkpada T badz R... zadnego
SL czy czegos innego

> Widziałem co robił Dell w Limerick .... nie wiem jak w Łodzi ale Della nie
> kce:-)

a dlaczego nie della? albo hp? mowie oczywiscie o wersjach
biznesowych, nie tych domowych; zreszta- od 3 miesiecy towarzyszka
zycia cieszy sie dellowym studio 15 (nie ja wybieralem) - i nie
narzeka na jakosc wykonania. tylko oczywiscie bloatware zainstalowany
przez della nadaje sie do wywalenia (w sensie: triale antywirusow etc)

pozdrawiam
szymon