Jan Bartnik pisze:
> Ja bym przekornie powiedział, że Medion. Jak się robi taki badziew to
> serwis gwarancyjny trzeba mieć pierwsza klasa, żeby wyrobić z natłokiem
> roboty :)
W czymś muszą być dobrzy, no nie? :)
> A tak na poważnie - nie lepiej wziąć z większą wagą kryterium niezawodności
> sprzętu? Lepiej się chyba bujać miesiąc z laptopem raz na 10 lat niż sześć
> razy do roku przez tydzień.
To już sobie sam sobie wyfiltruję z posiadanych informacji. Zadałem
takie pytanie, bo chciałem uniknąć dyskusji na temat wyższości jednego
laptopa, nad innym. Jeszcze nie wiem ile mam na to dokładnie kasy, a
wiadomo, że każdy producent (no, prócz Apple) ma kilka półek cenowych
swojego sprzętu i w ramach jednej firmy można kupić i badziew i solidny
sprzęt.
To jak z tym serwisem? :)
-- mate.Received on Wed Jan 7 02:20:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 07 Jan 2009 - 02:51:04 MET