Re: Która firma (laptopy) ma najlepszy serwis gwarancyjny?

Autor: mate <mate_at_WYTNIJ.op.pl>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 02:17:12 MET

Jan Bartnik pisze:

> Ja bym przekornie powiedział, że Medion. Jak się robi taki badziew to
> serwis gwarancyjny trzeba mieć pierwsza klasa, żeby wyrobić z natłokiem
> roboty :)

        W czymś muszą być dobrzy, no nie? :)

> A tak na poważnie - nie lepiej wziąć z większą wagą kryterium niezawodności
> sprzętu? Lepiej się chyba bujać miesiąc z laptopem raz na 10 lat niż sześć
> razy do roku przez tydzień.

        To już sobie sam sobie wyfiltruję z posiadanych informacji. Zadałem
takie pytanie, bo chciałem uniknąć dyskusji na temat wyższości jednego
laptopa, nad innym. Jeszcze nie wiem ile mam na to dokładnie kasy, a
wiadomo, że każdy producent (no, prócz Apple) ma kilka półek cenowych
swojego sprzętu i w ramach jednej firmy można kupić i badziew i solidny
sprzęt.

        To jak z tym serwisem? :)

--
mate.