Re: Która firma (laptopy) ma najlepszy serwis gwarancyjny?

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 01:57:10 MET

Dnia Wed, 07 Jan 2009 01:37:28 +0100, mate napisał(a):

> Chcę kupić laptopa, a jednym z ważnych kryteriów jest dla mnie
> szybkość, sprawność i dostępność serwisu gwarancyjnego. Jaka firma
> produkująca laptopy ma według Was najlepszy serwis?

Ja bym przekornie powiedział, że Medion. Jak się robi taki badziew to
serwis gwarancyjny trzeba mieć pierwsza klasa, żeby wyrobić z natłokiem
roboty :)

A tak na poważnie - nie lepiej wziąć z większą wagą kryterium niezawodności
sprzętu? Lepiej się chyba bujać miesiąc z laptopem raz na 10 lat niż sześć
razy do roku przez tydzień.

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik