Re: Zniszczony oryginalny windows

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Sat 14 Jun 2008 - 01:30:46 MET DST

Użytkownik "Brodi" <madmax81@ilovespam.interia.pl> napisał w wiadomości
news:g2ur7r$p67$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> to jakieś zabobony z czasów windowsa 95, przykładowo kupując HP pavilion
> masz tylko sticker
> i partycję recovery ( którą możesz sobie wykasować )
> nagrywasz sobie samodzielnie recovery media i masz swój własny orginał.
> paragon z supermarketu wyblaknie ci po pół roku i zostaje ci sam sticker
> bo te dvdr to przecież piraty LOL
>
> mam na kilku komputerach legalne systemy microsoftu ale jedyne co mam jako
> dowód to sticker COA albo sam serial na kartce papieru i nikt mi nie
> udowodni że to mogą być piraty skoro sam microsoft poprzez WGA twierdzi że
> [...]

pierdolicie hipolicie.
licencja mówi o możliwosci zrobienia kopii zapasowej- wiec to nie jest pirat
!
Instalacja jednego oryginalnego systemu na dwóch róznych komputerach- WGA
nie wykaże piractwa, chociaz nim będzie, wiec te papierki z kluczem to
mozesz na papietke zostawić- Jak sie uprą to bekniesz.