Re: Zniszczony oryginalny windows

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Sat 14 Jun 2008 - 00:02:57 MET DST

> Wedle "specjalistów" z mikrosoftu potrzeba 2 przedmiotów z 3 możliwych
> tj: oryginalny nośnik, oryginalna naklejka, faktura zakupu.

to jakieś zabobony z czasów windowsa 95, przykładowo kupując HP pavilion
masz tylko sticker
i partycję recovery ( którą możesz sobie wykasować )
nagrywasz sobie samodzielnie recovery media i masz swój własny orginał.
paragon z supermarketu wyblaknie ci po pół roku i zostaje ci sam sticker
bo te dvdr to przecież piraty LOL

mam na kilku komputerach legalne systemy microsoftu ale jedyne co mam
jako dowód to sticker COA albo sam serial na kartce papieru i nikt mi
nie udowodni że to mogą być piraty skoro sam microsoft poprzez WGA
twierdzi że wszystko jest OK :] Sami sobie zaprzeczają.

nie przejmuj się , zassaj sobie te płytki, zainstaluj winde , schowaj
płytki do piwnicy albo wyrzuć i nikt ci nic nie udowodni jeśli cię nie
przyłapią z płytką w napędzie dvd.